Majoritatea produselor comercializate pe site sunt PERSONALIZATE in functie de cerintele clientului.
Conform OUG 34/2014, art 16, c), produsele personalizate nu pot fi returnate. Returnarea este acceptata doar in situatia in care produsele prezinta defecte din fabrica, neconcordanta majora in tiparire fata de macheta sau diferente majore de culoare fata de descrierea pe site a produselor. Daca sunt nelamuriri legate de culoarea produselor, clientul va solicita in scris sau telefonic lamuriri suplimentare sau va opta pentru expedierea unei mostre fizice.
Returnarea se face doar dupa informarea in scris sau telefonica a comerciantului si dupa prezentarea unor dovezi, daca este cazul, prin e-mail.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Daca se opteaza pentru schimbarea produsului, clientul are obligatia de a ne expedia produsul defect (doar prin curierat rapid) cu achitarea costului de transport aferent. Ulterior i se va trimite produsul nou ales.
Conform legislatiei in vigoare, clientul are dreptul de a returna produsele achizitionate in termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestora
a) Produsele executate dupa specificatiile consumatorului;
b) Produsele distinct personalizate;
c) Produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.
Va rugam sa verificati imediat ce ati primit coletul produsele primite (numarati toate elementele componente ale invitatiilor, daca este cazul) si sa ne informati asupra intentiei dvs de returnare sau asupra problemelor constatate in maxim 3 zile lucratoare.
Singurele costuri ce vor cadea in sarcina cumparatorului sunt cheltuielile cu transportul produselor returnate. Contravaloarea comenzii va fi returnata in termen de maxim 14 de zile lucratoare, prin transfer bancar in contul clientului, incepand cu ziua urmatoare primirii returului.