PLATA SE FACE RAMBURS LA LIVRARE!

Pentru comenzi si informatii:

contact@invitatiioriginale.ro

0314056567
0314255934
0722 775 416

L-V 10:00-18:00

S 10:00-14:00


BIJUTERII ARGINT

Newsletter

Testimoniale

Ce spun clientii nostrii:

Parerea clientilor
Sunt foarte multumita!

Am primit astazi invitatiile pentru botezul baietelului nostru si sunt mai frumoase decat ne asteptam ! Va multumim tare mult pentru tot.

Anita Ungureanu (Bucuresti)) (4 aprilie 2018)

Au sosit invitatiile pentru botezul fetitei noastre si sunt superbe! Va multumim din foarte mult pt rabdare si rapiditatea realizarii produselor.

Oana Andreea (Slanic Moldova) (4 mai 2017)

Buna ziua! Astazi a primit invitatiile comandate pe siteul dvs. Va multumim frumos. Sunt exact asa cum ni le-am dorit! Vom apela la dvs si pentru plicurile de bani si marturii! Multumim pentru voucher!

Alina Bucium – Bucuresti (7 aprilie 2018)

Astazi am primit coletul cu produsele comandate la dvs. Va multumim mult pentru rapiditate. Sarbatori fericite va dorim!

Elena Mihaescu – Bucuresti 12 aprilie 2018)

Buna ziua! A ajuns ieri comanda, chiar cu o zi mai devreme decat credeam ca vor sosi. Va multumim frumos pentru seriozitate si atentia cu care va tratati clientii! Sunteti chiar profesionisti!

Elena Porumoiu –Onesti (10 iunie 2017)

Buna ziua! Plicurile de bani si meniurile si numerele de masa comandate au ajuns la timp acasa prin curier si sunt exact asa cum mi le-am dorit.

Ilinca– Comuna Barcanesti, sat Tatarani ( 18 iunie 2018)

Buna ziua! Am primit astazi invitatiile de nunta& botez comandate la dvs. si am ramas placut surprinsa de calitatea materialului si de promtitudinea onorarii comenzii. Ne-ati intrecut asteptarile. Sunt mai frumoase in realitate! Felicitari inca o data pentru felul in care va faceti treaba!

Cristina Pogacean – Giroc (29 iunie 2018)

Astazi a venit curierul cu marturiile de nunta pe care le-am comandat pe site. Sunt incredibil de frumoase. Multumim din suflet pentru colaborare. Cu siguranta, va vom recomanda tuturor prietenilor nostril care se vor casatori. O zi minunata va dorim.

Anca Dinca – Buzau (25 iunie 2017)

Buna ziua, am primit vineri invitatiile, exact asa cum ne-ati promis. Va multumim ca sunteti seriosi si promti.

Claudia Oancea – Bacau (29 iunie 2017)

Ieri mi-au sosit invitatiile. Si trusoul de botez pe care le-am comandat in urma cu 3 zile. Va multumim pentru ca va respectati termenele.

Adrian Dumitru – Chiajna (14 iulie 2017)

Am primit invitatiile si plicurile de bani! Sunt mai frumoase ca in pozele de prezentare afisate. Va multumesc mult pentru tot. Mi-a fost initial teama sa le command online insa a meritat O sa va recomand fara ezitare.

Raluca Carstea– Brad (28 iulie 2018)

Astazi ne-au sosit invitatiile si plicurile de bani. Culoarea scrisului este exact ca pe site, tiparirea fara greseala. Multumesc echipei Invitatii pentru seriozitate! Si multumim pentru voucher. Il vom folosi cu siguranta la botez.

Andreia Turcu – Cluj (2 august 2017)

Va multumim pentru buna colaborare. Sunteti cu adevarat profesionisti

Ana Barbu – Bucuresti ( 7 august 2018)

Ieri a sosit curierul cu invitatiile noastre. Cu toate ca am avut mari emotii san u fie vreo greseala….am fost foarte placut surprinsa de colaborarea cu dvs. Invitatiile sunt mai frumoase decat ma asteptam. Materialul este de calitate si scrisul fara nici o greseala de redactare Multumesc pentru tot!

Mara si Cristian Popescu – Cugir ( 15 august 2017)
Termeni si Conditii

SCOPUL

Termenii si conditiile generale de vanzare (TCGV) se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre societate prin intermediul magazinului online catre Cumparator si pot fi modificate numai cu acordul expres scris al ambelor parti.

In acest TCGV, urmatorii termeni vor insemna:

• "Cumparator": persoana, firma, companie sau alta entitate juridica care emite o Comanda.
• "Vanzator": societate comerciala, avand punctual de lucru in Dobroesti, jud Ilfov, str. Caisului nr 12B 

• "Produse si Servicii": orice produs si/sau serviciu care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator Cumparatorului.
• "Comanda": un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.
• "Contract": o Comanda confirmata pe mail sau pew hats up de catre Vanzator.
• "Drepturi de proprietate Intelectuala" (in cele ce urmeaza DPI):  toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.
• "Specificatii": toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in comanda.

• "Bun de tipar": acceptul in scris din partea clientului ca datele cu care urmeaza a fi confectionat sau personalizat produsul comandat sunt conforme si reprezinta clar dorinta acestuia din momentul comenzii. De asemeni in discutiile Cumparator-Vanzator, in subiectele legate de macheta(e), termenii “OK de tipar”, “OK”, “BT”, “Puteti tipari”, “De acord” sunt considerate sinonime ale termenului “Bun de Tipar

DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin lansarea unei comenzi (on line, telefonic, pe email sau pe whats up), Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telephonic, whats up sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.

Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei:

1) Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice
2) Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul)
3) TCGV

Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii.

Acceptarea comenzii de catre Vanzator se considera finalizata iar contractul incheiat atunci cand Vanzatorul emite factura fiscala aferenta produselor si serviciilor comandate

Factura Fiscala se emite ulterior primirii simularii grafice a produselor comandate,  practice dupa ce Cumparatorul isi exprima in scris ( pe mail sau whats up)  Bunul de Tipar de la Cumparator in urma transmiterii datei de livrare si sumei totale de plata (in scris pe mail sau whats up).

Vanzatorul nu considera in nici un alt moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract

VALABILITATE

Prezentul Contract intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vanzator. Confirmarea se face numai pe e-mail sau Whats Up. Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat.

EXTINDEREA OBLIGATIILOR VANZATORULUI

 Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in Comanda si va livra Bunurile si Serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile Cumparatorului.
 Informatiile prezentate pe site au caracter informativ si sunt documentate sau modificate de catre Vanzator periodic conform specificatiilor primire de la furnizori. In unele cazuri, din considerente legate de spatiu si coerenta structurarii informatiei pe site, descrierile produselor pot fi incomplete. Vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, conform informatiilor primite de la Producatori, pentru ca produsul sa fie cat mai bine si real prezentat ca si caracteristici. Comunicarea cu magazinul - se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la rubrica "contact". Vor fi excluse din site, Blog si pagina de facebook, sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite, fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

Vanzatorul poate cesiona si/sau sucontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii , cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA (DPI)

Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau va face publice (pe internet sau media), nici una dintre informarile primite de la Vanzator.

De asemenea, numele site-ului (www.invitatiioriginale.ro)  precum si logo-ul, sunt marci inregistrate in proprietatea Vanzatorului si nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fara acordul scris al proprietarulu.

CONFIDENTIABILITATE - PUBLICITATE

Toate planurile, documentele si informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator Vanzatorului, incluzand fara a limita comanda, vor ramane in proprietatea Vanzatorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris la Vanzatorului si dupa obtinerea unui angajament de confidentiabilitate din partea celui care le primeste.

Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la comanda fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

TERMENE & PENALITATI

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a Comenzii, Vanzatorul este obligat sa anunte Cumparatorul de noul termen estimat de finalizare a livrarii. Cumparatorul va avea dreptul sa revendice daune suplimentare de la Vanzator, cand este permis de lege, in cazul neindeplinirii totale sau partiale din partea vanzatorului a executarii Contractului in conformitate cu termenele stabilite.

In cazul in care Cumparatorul intarzie din vina sa plata marfurilor in termenul prevazut in factura emisa de Vanzator, este obligat la plata unei penalitati de 0,5% pe zi din suma datorata.

In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 3 zile lucratoare.

Termenul maxim de finalizare al contractului, daca nu este modificat de Vanzator prin anuntarea Cumparatorului, este de 30 de zile de la plasarea comenzii

FACTURARE - PLATI

Pretul produselor comandate ( cu tot cu serviciile dorite Tiparire sau/si asamblare), modalitatea de plata ( ramburs la livrare) si termenul de plata vor fi specificate in scris pe mail sau whats up in termen de maxim 3 zile lucratoare din momentul plasarii comenzii. (Veti fi contatatati telefonic sau pe mail  sau whats up de catre departamentul Grafica care va va trimite pe mail/ whats up simularile grafice ale produselor comandate personalizate cu datele cumparatorului in vederea obtinerii acordului de tipar  suma totala de plata si termenul estimate de livrare al comenzii

 Dupa exprimarea acordului de tipar, vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatiei in vigoare.

Daca cumparatorul nu opteaza pentru serviciile de TIPARIRE (PERSONLALIZARE) cu text, Invitatiile/Marturiile se livreaza NETIPARITE. Tiparirea este in serviciu optional si contra cost.

Tiparirea invitatiilor este 0.59 lei /buc.

Tiparire plicuri de bani este 0.35 lei/buc ( in formatul Fam…..)

Tiparire plicuri de bai este 0.85 ( in cazul in care cumparatorul doreste tiparirea nominala a fiecarui plic in parte).

Tiparire meniuri este 0.59 lei/buc.

Daca cumparatorul nu opteaza pentru serviciile de ASAMBLARE, produsele se livreaza NEASAMBLATE.

Asamblarea este optionala si contra cost, pretul acestui servicii fiind de 0.59 lei/invitatie, respectiv 0.35 lei/plic de bani.

Asamblarea produselor insemna imbinarea partilor componente ale produselor. ( ex pliat invitatii, atasat fundite, snur sau etichete, pus in coperta, etc.) Solicitarea serviciilor de asamblare poate prelungi, dupa caz termenul de executie cu 1-2  zile lucratoare

LIVRARE & TRANSPORT

Vanzatorul se obliga ca in termenul comunicat pe mail/ whats up dupa exprimarea acordului de tipar sa expedieze Bunurile si Serviciile comandate prin Fan Courier sau prin Posta (in localitatile aflate in afara ariei de acoperire a firmei de curierat) catre Cumparator.

Taxa de expediere a comenzilor este de 17.95 lei prin curier (in localitatile aflate in aria de acoperire a FAN COURIER) si 15 lei prin POSTA. Pentru comenzile cu o valoarea mai mare de 300 lei, taxele postale sau de curierat vor fi gratuite

Toate comenzile se livreaza exclusive prin Fan Courier sau Posta Romana, ele neputand fi ridicate de la sediu

Procesarea unei comenzi poate fi realizata: 
- in regim Normal  (5 zile lucratoare de la data inregistrarii comezii)

- in regim  de Urgenta 1 cu plata unei Taxa de urgenta de 70 lei (Coletul este expediat in 24 ore LUCRATOARE de la inregistrarea comenzii

-       in regim  de Urgenta 2 cu plata unei Taxa de urgenta de 50 lei (Coletul este expediat in 48 ore LUCRATOARE de la inregistrarea comenzii)

TRANSPORT - AMBALARE
In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat cu care Vanzatorul colaboreaza sau catre reprezentantul Cumparatorului.
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciile numai pe teritoriul Romaniei si numai prin intermediul societatilor de curierat agreate.

ACCEPTARE

Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. Orice reclamatie referitoare la conformitatea produselor poate fi facuta printr-o sesizare scrisa, pe mail sau whats up in termen de 48h de la primirea coletului.

In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, Vanzatorul  se oblige sa aduca la conformitate Produsele si Serviciile comandate  intr-un termen maxim egal cu termenul de executie al Comenzii, fara a imputa Cumparatorului eventuale costuri legate de aceste operatiuni.

De asemenea, Vanzatorul va respecta prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta, ceea ce confera Cumparatorului (numai in conditiile actului normativ mentionat) dreptul ca in termen de 14 zile sa denunte unilateral Contractul, urmand sa primeasca in termen de 14 de zile de la denuntarea unilaterala in scris pe baza formularului de retur completat (document semnat de Cumparator si transmis electronic sau prin posta cu confirmare de primire) pretul Contractului, conditionat de returnarea prealabila a Bunurilor si Serviciilor. Vanzatorul are dreptul daca considera ca actiunile Cumparatorului au fost cu rea intentie sa solicite daune interese catre Cumparator, in conditiile legislatiei in vigoare

MARFURI EXCEDENTARE

Orice marfuri livrate in exces fata de cantitatea prevazuta in Comanda pot fi refuzate de catre Cumparator in termen de 7 zile calendaristice de la livrare

TRANSFERUL PROPRIETATII

Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferata la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare - semnarea de primire a documentului de transport AWB –ul furnizat de curier.

Agentii Fan Courier nu sunt autorizati de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii contravalorii acestora ( rambusul trecut pe AWB) Verificati aici LISTA LOCATIILOR aflate in aria de acoperire FAN COURIER.

RESPECTAREA LEGILOR SI STANDARDELOR

Vanzatorul va respecta toate legile, reglementarile si ordonantele aplicabile la realizarile sale contractuale, inclusiv fara limitare la fabricarea, asamblarea, manipularea, transportul, depozitarea, ambalarea sau livrarea Bunurilor si Serviciilor si aplicabile la sanatate, securitate, mediu

RASPUNDERE

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.

Toate Promotiile/ Ofertele sunt valabile in limita stocului disponibil.

Stocurile nu sunt actualizate in timp real. Dupa plasarea unei comenzi avem rugamintea sa ne contactati pentru verifica daca produsul comandat este disponibil . In cazul in care un produs apare ca fiind pe stoc, iar dupa preluarea comenzii suntem anuntati de furnizori ca produsul nu mai este pe stoc, acest lucru va fi comunicat clientului. Optiunele oferite clientului sunt:

Dupa comunicarea termenului de punere la dispozitie a produsului care lipseste din stoc, clientul poate opta sa astepte intrarea in stoc a produsului sau daca termenul de intrare in stoc este prea mare sau reprezinta un inconvenient, clientul poate opta pentru un alt produs de pe site.

Valoarea maxima a obligatiilor acestui site fata de clienti in  cazul nelivrarii sau livrarii necorepunzatoare, este egala cu valoarea sumelor incasate de la client pentru produsele respectiv

ASAMBLARE

Toate produsele pentru care Cumparatorul nu a solicitat serviciul de asamblare, vor fi livrate neasamblate. Asamblarea este optionala si contra cost, pretul acestui servicii fiind de 0.59 lei/invitatie, respectiv 0.35 lei/plic de bani

Asamblarea produselor insemna imbinarea partilor componente ale produselor. ( ex pliat invitatii, atasat fundite, snur sau etichete, pus in coperta, etc.)

Solicitarea serviciilor de asamblare poate prelungi, dupa caz termenul de executie cu 1-2  zile lucratoare

MACHETARE

Dupa lansarea comenzii, termen de 3 zile lucratoare veti primi pe mail sau whats up o simulare grafica a produselor comandate personalizate cu textul si datele trimise de cumparator.

Dupa primirea machetei, textul trebuie citit cu atentie maxima, in special la nume, date si diacritice. Orice modificare doriti sa faceti va fi luata in calcul doar in cazul in care aceasta a fost transmisa in scris inainte de a fi oferit deja un OK de tipar.

(dati REPLAY la mailul sau mesajul de pew hats up primit de la noi).

Puteti face modificari ori de cate ori este nevoie pana cand textul este asa cum va doriti. Cand nu mai sunt modificari de facut ne trimiteti in scris Bunul de Tipar.

Dupa confirmarea bunului de tipar, responsabilitatea vis a vis de corectitudinea textului apartine in exclusivitate clientului

Personalizarea invitatiilor se face numai digital, la imprimante cu jet sau laser. Din acest motiv, nu putem tipari cu auriu si argintiu.

In factura finala se va lua in calcul 1 buc invitatie in plus pentru probele necesre la print (pentru toate invitatiile pentru care proba este absolut necesare pentru aranjarea in pagina a comenzii).

 Care sunt solutiile daca exista vreo greseala de tiparire?

Daca exista o greseala de tiparire din vina noastra  (textul tiparit pe invitatie difera fata de ultima macheta pe care clientul si-a dat acordul de tipar), invitatiile vor fi retiparite pe cheltuiala noastra iar clientul nu va trebui sa mai plateasca nimic.

Firma nu poate fi trasa la raspundere pentru realizarea defectuoasa a unei comenzi decat in limita valorii comenzii respective. Acest lucru inseamna fie returnarea sumei achitate, fie refacerea comenzii. 

Suma va fi returnata in termen de maxim 14 de zile intr-un cont bancar pe care Cumparatorul ni-l pune la dispozitie,

Contravaloarea produselor va fi restituita numai dupa ce produsele au fost returnate  in starea initiala in care au fost primite la punctul nostru de lucru situate in: Jud Ilfov, comuna Dobroesti, str Caisului nr 12B.

Costul serviciilor de transport cade in sarcina cumparatorului. Returul produselor poate fi realizat cu orice firma de curierat agreata de comparator insa numai cu conditia ca taxele de expeditie sa fie achitate.

Daca eroarea s-a produs din cauza transmiterii incorecte sau incomplete a datelor de catre client, sau daca eroarea exista pe macheta pe care clientul si-a dat “Bunul de Tipar”, acesta va achita suma aferenta noii comenzii inclusiv transportul, daca acesta doreste refacerea comenzii, considerandu-se ca este vorba de o noua comanda, cea in care s-a produs eroarea fiind deja onorata si acoperita de OUG 34/2014, art. 16, lit. C.

Invitatiilele prezentate online sunt produse de serie si nu se pot descompleta. Acest lucru inseamna ca in cazul in care s-a strecurat o greseala pe macheta pe care clientul si-a dat Bunul de Tipar, firma noastra nu poate sa va puna la dispozitie doar cartoanele de scris. Va trebui sa achitati inca o data pretul invitatiei plus tiparirea si transportul, practic nefiind vorba de o refacere a comenzii ci de o comanda noua.

CONFIDENTIALITATE

Pentru a va putea procesa comanda, este necesar sa ne furnizati datele personale: nume si prenume, adresa si numar de telefon, email, CNP sau serie si nr de CI pentru facturare.

Aceste informatii vor fi folosite  DOAR pentru procesarea si personalizarea comenzii, pentru expeditie si facturare.

Accesarea www.happycards.ro inseamna acceptul utilitatorilor site-ului ca datele lor personale sa fie pastrate si prelucrate de noi cu respectarea drepturilor conferite de Legea nr. 667/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrare datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, a Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic precum si a Ordonantei nr 34/2014 privind Protectia Consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta cu modificarile ulterioare

 RETURNAREA PRODUSELOR

Conform Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 34/2014, art.9,  privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, Consumatorul are “Dreptul de Retragere”

 In cazul in care Cumparatorul doreste sa returneze produsele NEPERSONALIZATE in termenul legal de 14 zile de la data primirii comezii, acesta este oblicat sa notifice in scris Vanzatorul. Notificarea se va data, semna si trimite de catre dumneavoastra in scris pe mail  sau pe whats up.

In situatia mentionata mai sus, dumneavoastra veti returna, in termenul prevazut mai sus, produsul cumparat in ambalajul original, fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura.

Returnarea produselor se va face la urmatoarea adresa:

 Dobroesti,  loc. Fundeni, str. Caisului nr 12B, jud. Ilfov, Cod Postal  077086 de luni pana vineri, intre orele 10:00-18:00. Toate cheltuielile de retur cad in sarcina Cumparatorului.

VANZATORUL se obliga sa restituie clientului sumele incasate pentru produsele returnate, in termen de maxim 14 de zile de la data denuntarii de catre dumneavoastra a contractului, in cazul in care prevederile de mai sus au fost respectate.Cumparatorul trebuie sa puna la dispozitia Vanzatorului un cont bancar pentru restituirea banilor.

In cazul achizitionarii unoe produse personalizate:

Consumatorul nu poate denunta unilateral contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate conform OUG 34/2014 art.16, lit.

LITIGII

In caz de litigiu vom depune toate eforturile pentru a incerca o rezolvare amiabila a neintelegerilor in termen de 30 de zile de la inregistrarea reclamatiei. In cazul in care nu se poate ajunge la o intelegere in termenul de 30 de zile competenta solutionarii reclamatiei va apartine instantei judecatoresti din judetul Ilfov.

 

FORTA MAJORA

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evita

LEGEA APLICABILA - JURISDICTIA

Prezentul contract este supus legii romane. Orice litigii nascute din interpretarea si executarea acestui contract se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente de la sediu Vanzatorului.